CELEBRACIÓ DE LES PROVES CANGUR 2015

El passat 19 de març es van celebrar les proves Cangur de matemàtiques 2015. Aquesta prova es realitza simultàniament a més de 30 països d’arreu del món i  hi participen milers d’estudiants de secundària.

La prova – que té 4 nivells segons l’edat dels participants – consisteix en la resolució de 30 reptes matemàtics de dificultat creixent sense la utilització de la calculadora. La seva duració és de 5 quarts d’hora.

Un any més l’institut ha estat seu d’aquesta prova. Hi van participar 39 alumnes del nostre centre i vam acollir 6 alumnes del SES Manuel Carrasco i Formiguera de Sant Feliu de Codines. Quan va finalitzar la prova vam anar a celebrar-ho al bar de l’Institut i allí vam debatre les solucions dels diferents reptes que ens havien proposat, mentre anàvem degustant l’esmorzar que ens va preparar la Dolors

Les solucions dels problemes de la prova d’enguany es podran consultar a http://www.cangur.org.

Està previst que les puntuacions i classificació dels alumnes participants es publiquin a mitjans del mes d’abril.

Encoratgem a tots els alumnes del Manolo Hugué a participar al Cangur 2016, i dedicar un matí a fer matemàtiques d’una manera diferent.