ALUMNES DE 1r DE BATXILLERAT A CALDES EMPRÈN

ff

El dia 21 de desembre hem fet una sortida amb els alumnes de 1r de batxillerat a Caldes Emprèn i a la Sala Noble de Can Rius amb les Entitats Culturals i de Lleure.

Caldes Emprèn. Centre d’iniciatives empresarials

Aquest equipament públic té com a objectiu l’impuls de projectes empresarials de nova creació i la consolidació d’empreses constituïdes recentment. Les activitats opten a la cessió de l’ús temporal de mòduls d’oficines o tallers.

La nau compta amb espais físics i serveis de suport a les necessitats de les empreses instal•·lades, orientats a millorar les condicions de desenvolupament de les microempreses durant les seves primeres etapes operatives.

Recursos: Recepció, Vestíbul, 12 despatxos d’entre 14 i 28m², 5 tallers de 85m²,  2 sales de reunions, 1 despatx polivalent de 8m², 1 sala d’actes de 99,5m², 3 zones de cambres higièniques i 1 sala de neteja.

Els alumnes van poder visitar el centre de iniciatives empresarials i escoltar de primera mà l’experiència d’alguns dels petits empresaris calderins situats al centre. Així mateix van poder participar a una xerrada d’emprenedoria.

Al sortir de Caldes Emprèn vam anar fins a la Sala Noble de Can Rius on ens esperaven una colla de joves representants de les Entitats Culturals i de Lleure del poble.

La sessió es va iniciar amb una presentació per part dels representants de cada Entitat i després van fer una dinàmica en petits grups on cadascun dels representats va interactuar amb els alumnes de l’institut.

Finalment un alumne de cada grup va sortir com a representant i va explicar la opinió que en tenien sobre les Entitats del poble així com les mancances que hi troben.

Pensem que va ser una jornada molt interessant per ajudar a què els alumnes de l’institut participin i facin poble.

Volem agrair la col·laboració de Jordi Salas i de Carme Ortega en la organització d’aquesta jornada.