Acte d’entrega dels certificats CIATE 2018

Aquest passat dimecres 6 de juny es va fer l’acte d’entrega de les certificacions CIATE, que expedeix l’Escola catalana de l’esport.

Aquests certificats són la primera certificació esportiva que dóna els coneixements bàsics per fer de monitor esportiu.

El CIATE s’engloba dintre del PROJECTE PATI, on alguns alumnes de 4rt d’eso són dinamitzadors de diferents activitats i fan que els patis siguin un espai de trobada amb amics i de foment de l’activitat física i activitat cultural.

Enguany han obtingut el certificat 49 alumnes de 4rt d’eso. Agraïm  la seva gran tasca durant els patis.

També un reconeixement especial a l’Ester Farrero i Jordi Dalmau, professors d’educació física per la seva tasca organitzativa.