Proves Cangur 2018

El dijous 15 de març de 2018 es va dur a terme la prova Cangur de matemàtiques que es realitza simultàniament a més de 30 països d’arreu del món.

Aquest curs, a Catalunya hi van participar uns 100.000 estudiants de secundària.

L’institut Manolo Hugué ha estat una de les seus organitzadores de la jornada, on s’han inscrit 93 alumnes.

La prova – que té diferents nivells segons l’edat dels participants – consisteix en la resolució de 30 reptes matemàtics de dificultat creixent  sense la utilització de la calculadora. La seva duració és de 5 quarts d’hora.

Quan va finalitzar la prova, els alumnes participants amb alguns professors  van anar a recuperar forces a la cantina amb un esmorzar que va preparar la Dolors, i no va sobrar de res; tot estava boníssim.

Volem felicitar a tots els alumnes participants i encoratjar-los a participar al Cangur 2019, dedicant un matí a fer matemàtiques d’una manera diferent.

Departament de Matemàtiques  de l’IES Manolo Hugué