L’escriptor Arturo Padilla visita Caldes de Montbui

L’autor català Arturo Padilla, autor del llibre La Tempesta, va fer una xerrada a l’Espai Can Rius presentant el seu llibre.

Redacció: Xavier Tapia Góngora

El dia 15 de desembre del 2022, l’escriptor català Arturo Padilla va venir a fer una xerrada a l’alumnat de segon d’ESO de l’Institut Manolo Hugué, a la sala noble de l’Espai Can Rius de Caldes de Montbui, per parlar del seu llibre La tempesta, el qual ja havien llegit els alumnes anteriorment. També, va oferir, a tots els alumnes, la seva participació en el concurs dedicat a La tempesta on, fent un booktràiler del llibre, poden guanyar 400 euros.

L’Arturo Padilla, escriptor enfocat al públic juvenil, es va mostrar molt atent amb l’alumnat i va contestar tots els dubtes sobre ell i sobre el llibre La tempesta.

Nascut a Montornès del Vallès a l’any 1989, a dia d’avui és un escriptor que ha escrit un gran nombre de novel·les i li agrada fer concursos per tal que els joves s’interessin pels seus llibres i per la lectura.