1r Acte de reconeixement Servei Comunitari 3r d’ESO

1r Acte de reconeixement Servei Comunitari 3r d’ESO curs 2017-2018

Dilluns 21 de juny de 2018, a les 12:30h, a la Sala Joan Coromines s’ha fet un acte de reconeixement als alumnes de 3r d’ESO que durant aquest curs han fet el seu servei comunitari.

Ha iniciat l’acte el Director Jaume Balart agraint a les entitats la seva col·laboració amb l’institut  i a l’alumnat per la seva implicació amb el servei comunitari.

A l’acte hi han estat convidats representants de les entitats col·laboradores i  el coordinador del CRP Pau Folch, responsable de la formació del professorat implicat amb el servei comunitari, que ha fet un breu discurs als alumnes explicant quina és la seva funció.

Seguidament responsables de la diferents entitats col·laboradores han anat cridant un per un als alumnes que han fet el servei comunitari amb ells i els han fet entrega d’un diploma personalitzat.

Comencem amb el projecte MH/Tornem a l’escola,  amb la participació de les tres escoles públiques de primària: Escola Montbui, Escola El Calderí i Escola El Farell

Seguim amb el projecte MH/Espai jove El TOC

Continuem amb l’entitat CECMO amb el projecte MH/Projecte Rius & Let’s Clean Europe

I acabem amb amb el projecte MH/Creu Roja on els alumnes han pogut  participar al Gran Recapte, a La campanya de joguines o bé al rober solidari.

Aquesta ha estat la 1a promoció que ha fet el servei comunitari a l’institut i les valoracions de les entitats i dels alumnes han estat molt favorables. Així doncs esperem poder repetir cada curs un acte com el d’avui on tots els participants es senten que han fet un servei que ha valgut la pena ja que han pogut ajudar en alguna causa de primera mà i això els ha despertat l’interès per aquestes persones i alguns d’ells ja ha manifestat que quan facin els 16 anys es faran voluntaris.

Caldes de Montbui, 21 de juny de 2018