e-twinning al Manolo

Comencem els projectes!
Des del departament de llengues estrangeres, comencem a participar en diferents projectes de la plataforma e-twinning (per a la col.laboració entre centres a nivell europeu)
Gràcies a aquesta plataforma, amb els alumnes de 1r ESO començarem amb “Allez l’Europe, on y va”, projecte que es portarà a terme entre el nostre institut i el Collège  Paul Verlaine, a Malzeville (prop de Nancy), França.
Amb els alumnes de 3r ESO estem treballant en un projecte anomenat “Voyage virtuel pour connaître de nouveaux amis” juntament amb altres instituts d’Europa : 5 d’Itàlia, un institut romanès, un holandès, dos de Portugal i el nostre.
Amb els alumnes de 4t ESO, estem treballant en un projecte anomenat “Tous différents, tous citoyens d’Europe”, amb instituts d’Itàlia, Romania, Portugal, Albània i nosaltres.
Una bona experiència per a tots els cursos, que ens permet descobrir altres països, altres cultures, altres realitats, això sí, sempre en llengua francesa.
I ja tenim el nostre primer certificat de participació!