EL DEPT. DE CIÈNCIES NATURALS VISITA EXPOMINER

Enguany, el Departament de Ciències Naturals ha visitat un cop més la Fira Expominer a Barcelona, en la seva 39 edició. Expominer, amb 105 expositors de desenes de nacionalitats, és una de les fires més importants de minerals, fòssils i gemmes del món. La visita l’hem fet amb alumnes de Ciències de la Terra de primer de Batxillerat i alumnes de Biologia i Geologia de 4t d’ESO. La fira dura tres dies i la visiten unes 12000 persones cada any.

En els seus passadissos es poden observar minerals extraordinaris, d’alguns dels quals només es coneixen dos o tres exemplars al món, amatistes de cristalls enormes, trilobits, plantes fòssils del carbonífer, ammonits, fragments de meteorits, pirites que semblen esculpides per la ma humana o minerals de colors i noms complicats, entre d’altres meravelles.

Adjuntem algunes fotos del que vam veure!