Portada

CONFERÈNCIA I DEBAT SOBRE LA RELACIÓ AMB ELS ADOLESCENTS

  L’Ampa de l’Institut Manolo Hugué ha organitzat una conferència i debat: “La relació amb els i les adolescents. Coneixement, comprensió i actitud”. Aquesta conferència, que serà telemàtica, tindrà lloc dijous 4 de febrer a les 19,00 hores. Deixem aquí la informació i el link per a la inscripció. *MOLT IMPORTANT* que entreu al link i

CONFERÈNCIA I DEBAT SOBRE LA RELACIÓ AMB ELS ADOLESCENTS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut