L’alumnat de mecànica del Manolo visita l’empresa SIMON Martorelles

El passat dimecres dia 16 de desembre vam visitar l’empresa SIMON de Martorelles amb el grup de 1r de Grau Superior de Programació de la Producció (especialitat en motlles i matrius).

Aquest alumnat en acabar el curs optarà per fer la formació dual en una empresa de fabricació i/o manteniment de motlles d’injecció de plàstic o matriceria d’estampació per peces metàl·liques.

A SIMON vam fer una petita xerrada explicativa corporativa d’empresa i unes explicacions dels processos interns des del disseny, construcció i posada en marxa dels seus productes.

Posteriorment vam poder veure la secció de Qualitat i laboratori d’assaigs, abans de passar a la secció de manteniment de motlles.

Vam poder apropar-nos a la maquinària de la secció de producció d’injecció de components i al magatzem de motlles.

Agraïm a SIMON la dedicació i l’entusiasme en la preparació de la visita, que fa que el nostre alumnat es motivi, vegi directament les sortides laborals del seu perfil professional i en definitiva ens ajuda a enriquir la seva formació.

Gràcies SIMON!!