Alumnes de 2n ESO participen a un concurs d’escritura.

Els alumnes de 2n i 3r ESO participaran al concurs “RELATO COLECTIVO” que la “Fundación Coca-cola” (https://www.fundacioncocacola.com/concurso-jovenes-talentos/escrito-colectivo) organitza pel curs 2020-21, en format virtual.
Aquests dies estem començant a treballar de valent en la matèria de Lengua Castellana. Moltes pluges d’idees i creativitat des de les classes virtuals.
De tots els grups ,només en pot sortir un text breu finalista d’un máxim de 300 paraules, en el què els alumnes han de triar, fent ús del treball cooperatiu, un personatge o ver inventar-se’l, fent ús de la seva imaginació, i després redactar una descripció entre tots.
Us mantindrem informats de la nostra participació al concurs!!!
Dept. de Lengua Castellana