INTERCANVI NAAS (IRLANDA) AMB CALDES DE MONTBUI

Aquest curs el nostre centre ha començat un intercanvi amb un col.legi irlandés, Peppers Hill College, per alumnes de 1r de batxillerat. Tot just s’ha acomplert la meitat de l’intercanvi, la setmana passada 22 alumnes irlandesos van estar a Caldes; i encara queda la segona part, quan els nostres alumnes visitaran Naas els proper mes d’abril/maig.

En aquest enllaç trobareu una crònica complerta amb fotografíes  de les diferents activitats que s’han dut a terme durant la setmana del 1 al 8 de febrer.

La Consejería de Educación de l’ambaixada espanyola a Irlanda, ens ha fet arribar el seu agraïment per l’èxit d’aquest intercanvi:

Des de la Consejería volem agrair-vos que ens hàgiu deixat quedar tan bé! Pels contactes que em tingut jo sabia que la cosa sortiria bé, però sempre és un plaer veure que la gent respon a les propostes amb entusiasme i professionalitat. Si us plau, feu arribar el nostre agraïment i felicitacions a tot el Manolo Hugué (professors, pares, alumnes i PAS) i especialment a vosaltres perquè aquestes coses necessiten el granet de sorra de tothom.

Salutacions i bon cap de setmana,

Adolfo

Adolfo Carbón