Premis als millors Treballs de Recerca de Batxillerat

El Col·legi Oficial de Químics de Catalunya ha atorgat el 2n premi de la IV edició dels premis als Treballs de Recerca de Batxillerat a Siscu Valls Gil, exalumne de 2n de Batxillerat del nostre institut pel seu treball: “Anàlisi de nitrats i nitrits en aigües del Garraf”, que estava tutoritzat pel professor Pedro Ibáñez Fernández.

I en el marc Premis Lalo als millors Treballs de Recerca de Batxillerat de Vilanova i la Geltrú, el nostre exalumne Oriol Pascual Callejas va obtenir el segon premi en la categoria d’Arts amb el treball “Com produir un disc musical en ple segle XXI” . El treball estava tutoritzat per Joel Carrascosa Blanco.

Enhorabona, Siscu i Oriol! I també als tutors de les recerques!