Acte de reconeixement de l’APS “Balenes i Dofins de Vilanova”

L’alumnat de 4rt d’ESO de l’optativa de biologia ha estat reconegut per la feina feta a través del projecte d’Aprenentatge i Servei “Balenes i Dofins de Vilanova”, que els ha apropat a l’Espai Marí de les Costes del Garraf i a conèixer les vuit espècies de cetacis que formen part del seu entorn. L’acte es va celebrar el dia 30 d’abril a la Sala de Plens de l’Ajuntament.

L’acte de reconeixement als alumnes va comptar amb la presència de l’alcalde i la regidora d’Acció Climàtica de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, i del director del Centre d’Estudis del Mar (CEM), així com dels representants de l’entitat Anèl·lides i la Fundació CRAM, les quals han participat en el projecte. Durant l’acte, els alumnes   van exposar els diferents treballs realitzats durant aquestes últimes setmanes. Per finalitzar, es va lliurar un diploma de reconeixement per a cada alumne.