Premis audiovisuals de Batxillerat

El passat 14 de maig vam tornar a celebrar per segon any consecutiu els “Premis audiovisuals de batxillerat” on es projecten les millors propostes gravades i muntades en vídeo de l’alumnat de “Cultura audiovisual” de 1r de Batxillerat. Per aquesta edició es van projectar els millors curtmetratges muts (treball del segon trimestre) i els millors videoclips (treball pràctic del tercer trimestre). Els guanyadors van ser:

• Millor curtmetratge mut (1 BTX) – Àlex Béjar, Chris Natanael i Yi Hao Jiang.
  • Millor videoclip (1BTX) – guanyadors Gerard Garcia Salguero i Neus García Bedós

També aquest any van participar els alumnes de la matèria de “Disseny” de 2n de Batxillerat. En aquesta categoria el vídeo era un anunci publicitari on s’aplicava un logotip creat i treballat pels alumnes, dins l’àmbit del disseny gràfic. El guanyador va ser un anunci d’ulleres futuristes d’Héctor Estrella:

• Millor anunci publicitari / aplicació de logotip (2 BTX) – guanyador Héctor Estrella.

També es va premiar el disseny del cartell de l’acte, creació de Maria Salvans, i el disseny guanyador de la carpeta de l’institut de Lucia Gargallo.

• Guanyadora del disseny gràfic del cartell: Maria Salvans (2 BTX), matèria de Disseny
  • Guanyadora del disseny de la carpeta: Lucia Gargallo (1 BTX), matèria de Volum