INTERCANVI ESCOLAR AMB BAGNO E RIPOLI

Properament, 9 alumnes de 2n d’ESO, acompanyats dels professors Olga González i Óscar Cortés, participaran en un intercanvi escolar amb l’alumnat de Bagno e Ripoli, ciutat propera a Florència, agermanada amb Malgrat de Mar mitjançant Inzisa in Val d’Arno.

Els alumnes estaran allotjats en cases d’alumnes italians. L’intercanvi és conseqüència de la iniciativa e-twinning que, des de fa dos cursos, el professorat de Llengua Anglesa i Llengua Castellana ha vingut desenvolupant amb l’alumnat de l’actual 2n d’ESO.

TeleTurró ha gravat un vídeo de presentació, abans de l’inici del viatge, amb l’objectiu de comunicar aquesta activitat a la comunitat educativa.

Segur que s’ho passen molt bé. Esperem que aquesta iniciativa tingui continuïtat els propers cursos, rebent alumnes d’Itàlia a Malgrat de Mar i anant els alumnes de Malgrat de Mar a la regió de la Toscana, Bagno e Ripoli i Florència.