Crèdit de síntesi 2n d’ESO

Els dies 8, 9 i 10 de maig l’alumnat de 2n d’ESO marxarà de colònies a Torroella de Montgrí. Aquesta sortida, al marge de la part lúdica, preveu la realització del crèdit de síntesi “Riu, esport i mar” que organitzen els professionals de l’empresa “Rosa dels Vents” de la qual depèn la casa de colònies “La Garbinada” on s’allotjarà l’alumnat participant.

• Conèixer les característiques geogràfiques del Baix Empordà.
  • Identificar els materials i les normes de seguretat necessaris en la pràctica dels esports d’aventura.
  • Prendre consciència sobre com repercuteixen les activitats humanes al medi natural i contribuir activament a la seva defensa i conservació.
  • Plantejar una activitat esportiva en el medi natural tenint en compte la informació i els coneixements adquirits durant la seva estada.

Per conèixer tots els aspectes organitzatius relacionats amb aquesta activitat, obriu el link següent:  Presentació Crèdit de Síntesi 2n ESO

Segur que ho gaudiran molt!!!