COLÒNIES CRÈDIT DE SÍNTESI 1r D’ESO

Dilluns passat, 7 de març, es va fer una videoconferència informativa sobre aspectes organitzatius de les colònies de 1r d’ESO que es realitzaran a les instal·lacions de “La Garbinada” de Torroella de Montgrí. L’alumnat participant d’aquest nivell educatiu realitzarà les activitats del seu crèdit de síntesi “Riu, esport i mar” i podrà gaudir d’uns dies escolars força diferents.

La casa de colònies “La Garbinada” es troba situada a primera línia de mar, a 300 metres de la platja, en un entorn planer i envoltat de camps de cultiu de l’Alt Empordà, prop de les Illes Medes, reserva natural protegida. La seva pàgina WEB és https://www.rosadelsvents.es/ca/cases-de-colonies/la-garbinada

El dossier adjunt explica les principals qüestions organitzatives a tenir en compte, per la qual cosa recomanem a l’alumnat i a les famílies una lectura atenta. També s’adjunten dos documents relacionats amb permisos i qüestions de caràcter sanitari que cal retornar, signats, abans de l’inici de les activitats i, com a molt tard, el dimecres 23 de març de 2022.