Borsa de treball

borsa_treballweb

BORSA DE TREBALL

L’Institut rep, en ocasions, ofertes d’empreses per a incorporar titulats i titulades de les especialitats que s’imparteixen en el nostre centre.

La borsa de treball està adreçada a tots els alumnes i ex alumnes de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà.

També és un servei al qual es poden adreçar les empreses que busquen incorporar nous treballadors i a les quals se les pot oferir assessorament sobre els perfils d’estudis i nivell educatiu més adequats a l’oferta de treball.

Si ets un alumne o ex alumne i vols estar present a la Borsa de Treball, envia’ns un e-mail amb el teu currículum vitae (CV) a l’adreça de correu coordinacio.fp@iesmalgrat.cat. Pots fer servir aquesta eina on-line per generar el teu CV.

ETS UNA EMPRESA I VOLS INCORPORAR PROFESSIONALS?

Digue’ns què necessites omplint aquest formulari i buscarem a la nostra borsa de treball els alumnes i ex alumnes que millor s’ajustin al perfil que busques.

BORSA DE TREBALL DE L’AJUNTAMENT DE MALGRAT DE MAR

Enllaç a la borsa de treball de l’Ajuntament de Malgrat de Mar