Planificació i seguiment

ACTIVITATS A DESENVOLUPAR

Descripció de les actuacions dissenyades per la Comissió d’Estratègia Digital per aconseguir els objectius, amb els indicadors d’execució (o abast) i de qualitat, i els seus criteris d’èxit.

OBJ. ACTIVITATS INDICADORS

EXECUCIÓ 

CRITERI 

D’ÈXIT

1 Oferir una formació anual de la branca digital al claustre al formulari del Pla de formació s’ha inclòs la formació digital al formulari Fet
1 Definir les necessitats de formació del claustre s’ha pogut analitzar el percentatge d’interès de diferents propostes de formació Fet
1 Publicar recursos útils per a la formació digital del professorat s’ha creat la carpeta de recursos digitals compartits Fet
2 Promocionar els EVA al 1r Claustre de curs s’ha parlat dels EVA al primer claustre Fet
3 Incloure la formació en pantalles digitals a l’acollida digital del professorat. s’ha explicat el funcionament de les pantalles digitals Fet
4 Formar alumnat en pràctiques del CFGM d’informàtica d’altres instituts. Nombre d’alumnes en pràctiques 1
4 Establir una hora setmanal de reunió entre el coordinador informàtic i l’alumnat en pràctiques. Hores de reunió amb l’alumnat en pràctiques a l’horari anual del coord. informàtic. 1
5 Recollida de les activitats relacionades amb la competència digital que es realitzen a cada equip docent % dels departaments han indicat les activitats 90
5 Adaptació de les programacions de matèria per incloure activitats per valorar les competències acordades % de matèries tenen les programacions adaptades 90
5 Definició de la rúbrica d’avaluació de la competència digital per cada nivell La rúbrica de cada nivell conté les descripcions del 100% de les competències treballades Fet

 

PROPOSTA DE TEMPORALITZACIÓ DELS OBJECTIUS I DE LES ACTIVITATS

Cronograma o taula amb els objectius i les activitats i els períodes de realització.

OBJECTIUS / ACTIVITATS  Curs 

2022 – 23

Curs 

2023 – 24

Curs 

2024 – 25

Curs

2025 – 26

1 Millorar la formació en CD del claustre X X X
1.1 Oferir una formació anual de la branca digital al claustre al formulari del Pla de formació X
1.2 Definir les necessitats de formació del claustre X
1.3 Publicar recursos útils per a la formació digital del professorat X X
2 Augmentar l’ús dels EVA a les diferents etapes docents X
2.1 Promocionar els EVA al 1r Claustre de curs X
3 Adaptar les aules amb perifèrics per facilitar l’ús de les TIC a l’aula X
3.1 Incloure la formació en pantalles digitals a l’acollida digital del professorat. X
4 Tenir alumnat en pràctiques d’informàtica per a la resolució d’incidències digitals X X X X
4.1 Formar alumnat en pràctiques del CFGM d’informàtica d’altres instituts. X X X X
4.2 Establir una hora setmanal de reunió entre el coordinador informàtic i l’alumnat en pràctiques. X X X X
5 Definir el desplegament complet de la competència digital de l’alumnat X
5.1 Recollida de les activitats relacionades amb la competència digital que es realitzen a cada equip docent X
5.2 Adaptació de les programacions de matèria per incloure activitats per valorar les competències acordades X
5.3 Definició de la rúbrica d’avaluació de la competència digital per cada nivell X