ACTIVITATS A DESENVOLUPAR
Descripció de les actuacions dissenyades per la Comissió d’Estratègia Digital per aconseguir els objectius, amb els indicadors d’execució (o abast) i de qualitat, i els seus criteris d’èxit.
OBJ. | ACTIVITATS | INDICADORS
EXECUCIÓ |
CRITERI
D’ÈXIT |
1 | Oferir una formació anual de la branca digital al claustre al formulari del Pla de formació | s’ha inclòs la formació digital al formulari | Fet |
1 | Definir les necessitats de formació del claustre | s’ha pogut analitzar el percentatge d’interès de diferents propostes de formació | Fet |
1 | Publicar recursos útils per a la formació digital del professorat | s’ha creat la carpeta de recursos digitals compartits | Fet |
2 | Promocionar els EVA al 1r Claustre de curs | s’ha parlat dels EVA al primer claustre | Fet |
3 | Incloure la formació en pantalles digitals a l’acollida digital del professorat. | s’ha explicat el funcionament de les pantalles digitals | Fet |
4 | Formar alumnat en pràctiques del CFGM d’informàtica d’altres instituts. | Nombre d’alumnes en pràctiques | 1 |
4 | Establir una hora setmanal de reunió entre el coordinador informàtic i l’alumnat en pràctiques. | Hores de reunió amb l’alumnat en pràctiques a l’horari anual del coord. informàtic. | 1 |
5 | Recollida de les activitats relacionades amb la competència digital que es realitzen a cada equip docent | % dels departaments han indicat les activitats | 90 |
5 | Adaptació de les programacions de matèria per incloure activitats per valorar les competències acordades | % de matèries tenen les programacions adaptades | 90 |
5 | Definició de la rúbrica d’avaluació de la competència digital per cada nivell | La rúbrica de cada nivell conté les descripcions del 100% de les competències treballades | Fet |
PROPOSTA DE TEMPORALITZACIÓ DELS OBJECTIUS I DE LES ACTIVITATS
Cronograma o taula amb els objectius i les activitats i els períodes de realització.
OBJECTIUS / ACTIVITATS | Curs
2022 – 23 |
Curs
2023 – 24 |
Curs
2024 – 25 |
Curs
2025 – 26 |
||
1 | Millorar la formació en CD del claustre | X | X | X | ||
1.1 | Oferir una formació anual de la branca digital al claustre al formulari del Pla de formació | X | ||||
1.2 | Definir les necessitats de formació del claustre | X | ||||
1.3 | Publicar recursos útils per a la formació digital del professorat | X | X | |||
2 | Augmentar l’ús dels EVA a les diferents etapes docents | X | ||||
2.1 | Promocionar els EVA al 1r Claustre de curs | X | ||||
3 | Adaptar les aules amb perifèrics per facilitar l’ús de les TIC a l’aula | X | ||||
3.1 | Incloure la formació en pantalles digitals a l’acollida digital del professorat. | X | ||||
4 | Tenir alumnat en pràctiques d’informàtica per a la resolució d’incidències digitals | X | X | X | X | |
4.1 | Formar alumnat en pràctiques del CFGM d’informàtica d’altres instituts. | X | X | X | X | |
4.2 | Establir una hora setmanal de reunió entre el coordinador informàtic i l’alumnat en pràctiques. | X | X | X | X | |
5 | Definir el desplegament complet de la competència digital de l’alumnat | X | ||||
5.1 | Recollida de les activitats relacionades amb la competència digital que es realitzen a cada equip docent | X | ||||
5.2 | Adaptació de les programacions de matèria per incloure activitats per valorar les competències acordades | X | ||||
5.3 | Definició de la rúbrica d’avaluació de la competència digital per cada nivell | X |