Horari de dimecres 22 de desembre

El dia 22 de desembre serà l’ultim dia de classes lectives abans de les merescudes vacances de Nadal.
Aquell dia, les classes del matí finalitzaran a les 13:30🕜.
L’horari de les tarda serà el normal.
Aprofitem per desitjar-vos unes bones vacances, i que tornem a molta força i… Llegeix més»

El Rafecas solidari

Desde tots els grups de l’ESO (1r a 4t) des de tutoria i cultura i valors ètics han participat a la campanya “1 origami 1 euro, campanya solidària” de la Fundació MGC.
Es tractava de construir grues de paper, per cada grua construida es recull 1… Llegeix més»

Vaga

Diversos sindicats han convocat vaga de personal de l’administració pública per avui (30/11) i per al dijous 2/12.
Això pot ocasionar que, en algunes hores, falti professorat. En aquestes hores, l’alumnat romandrà al pati, sota l’atenció de l’equip directiu i no es farà classe, respectant el… Llegeix més»

Novetats normativa patinets elèctrics

Degut a diverses situacions que s’han estat donant a les aules i instal·lacions del centre, a partir de divendres, 3/12/2021, no es permetrà cap patinet a les aules.
A partir d’aquell dia, els patinets podran restar lligats a les instal·lacions del pati, així que recomanem a… Llegeix més»

Som centre formador

Un any més, l’Institut FX LLuch i Rafecas col·labora amb les universitats que ofereixen el Màster de Formació del Professorat de Secundària acollint l’alumnat en pràctiques.
Els nous alumnes començaran el proper dilluns, dia 15 de novembre. Esperem que sigui una experiència enriquidora professional i personalment,… Llegeix més»