GRADUACIÓ 2021-2022

Dissabte dia 18 es va celebrar al pati de l’Institut l’acte de Graduació i comiat de la promoció 2021-2022.

Els alumnes que finalitzen l’ESO així com els de Batxillerat i Cicle Formatiu de Sistemes Microinformàtics van rebre la seva fotografia i orla de grup, record del seu pas pel nostre Institut.

Alumnat, famílies i membres de la Comunitat Educativa van gaudir del sopar organitzat per l’AMPA així com de l’acte de cloenda de curs.

Tant als alumnes que marxen del centre com als que continuen amb altres estudis, els desitgem molt bones vacances i un futur ple de noves i bones experiències vitals. Felicitats a tots per l’esforç aquests anys i molta sort!