2n de BTX: Últim dia a les PAU

Durant els dies 14, 15 i 16 de juny s’han portat a terme a Catalunya les Proves d’accés a la Universitat (PAU). Aquestes proves són requisit per aquells alumnes titulats en Batxillerat (o equivalent) que volen accedir a estudis impartits a les universitats públiques catalanes i de la resta de l’Estat.

Els nostres alumnes de Batxillerat han realitzat les proves al Campus Bellaterra. Desitgem que hagin obtingut els millors resultats, ja que aquests dos últims anys han fet un gran esforç en superar amb èxit els seus estudis tot i la pandèmia, que tant ha influït a les seves vides personals i acadèmiques. Els felicitem per la seva dedicació. Molta sort a tots !!!!