V JORANADA ESPORTIVA SOLIDÀRIA

Avui hem fet la V Jornada Esportiva Solidària. Una jornada esportiva per tot l’alumnat del centre.
Hi ha hagut activitats com competicions de futbol, bàsquet, voleibol, bàdminton i el joc de “mata-conills”, altres activitats no competitives com la passejada, elaboració de boles de malabars, activitat coreografiada i visualització d’un reportatge esportiu.
L’alumnat que ha participat a les activitats més esportives, han fet la donació d’1€ per a L’ONG Children of África. I també n’hi havia de gratuïtes.
L’AMPA, ha col·laborat en repartir a tot l’alumnat ampolles d’aigua, sucs i gelats. I així hem pogut superar un dia calorós ple de solidaritat i activitat física. Moltes gràcies AMPA!