CS 1r d’ESO

Durant aquesta setmana l’alumnat de 1r d’ESO realitza el crèdit de síntesi sobre Lliçà d’Amunt. Per obtenir informació del municipi han recorregut un itinerari per conèixer diferents punts rellevants mitjançant la resolució de proves. També han visitat la bassa de Can Dunyó per descobrir la biodiversitat de la zona, especialment exemplars de l’herpetologia. Els diables de la Vall d’en Tenes ens han fet una xerrada sobre la seva història i el funcionament de la colla juntament amb dos alumnes del nostre centre que hi formen part.