Primeres olimpíades de Dibuix tècnic

Dissabte dia 3 d’abril, Arnau Corrales, Gonzalo Villar i Roger Admetlla, alumnes de 2n de Batxillerat que cursen Dibuix tècnic, van anar a la Facultat de Belles Arts de Barcelona per participar en les Olimpíades de Dibuix Tècnic, que se celebren per primera vegada a Catalunya.

La primera part de la prova consisteix en un qüestionari sobre Geometria plana i el sistema dièdric i va tenir una durada de 40 minuts.

En la segona part, d’una hora i mitja de durada, els participants van haver de representar sobre el paper la planta i l’alçada d’una de les xemeneies del Palau Güell, dissenyat per l’arquitecte Antoni Gaudí.

Vam poder compartir aquesta experiència amb altres estudiants de tot Catalunya i tant els professors acompanyants com els alumnes participants van tenir alguna estona per conversar entre ells i compartir experiències.

Us enviem la notícia que es va publicar al telenotícies del mateix dissabte.

Luci Moro

Departament d’Expressió-Dibuix