Presentació del projecte de la Biblioteca Font i Daniel Ficció en Joc

Els dies 3, 4 i 5 d’abril, els alumnes de 4t que cursen Pla lector van rebre la visita de Sara Salvador, de la Biblioteca Font i Daniel, que va presentar als alumnes el projecte Ficció en Joc, que es desenvoluparà a les instal·lacions de la biblioteca.

Ficció en Joc consta de tres sessions consecutives, que tindran lloc el 26 d’abril, el 3 i el 10 de maig, en què els assistents, majors de 14 anys, podran jugar a tres jocs diferents i reflexionar sobre les característiques de cadascun i sobre aquells elements que ens “atrapen” per seguir jugant.

Els jocs del projecte estan relacionats amb aspectes de cultura general i són Mignight I i II i The Librarian. S’han estrenat ja en d’altres biblioteques amb èxit i l’objectiu de la Biblioteca de Llavaneres és ampliar-ne la implementació de manera més general de cara al curs vinent.