El projecte Llavaenglish, un èxit que uneix tres centre escolars de Llavaneres

Dilluns 11 i dimecres 13 de març, els alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Llavaneres, juntament amb els de les dues escoles del municipi, Jaume Llull i Serena Vall, van participar en el projecte Llavaenglish, que va culminar en les activitats celebrades al parc de ca l’Alfaro.

Al llarg del matí, la llengua de comunicació entre els alumnes dels tres centres escolars va ser sempre l’anglès. D’aquesta manera, tots plegats van aprendre danses de Bollywood i van practicar el Country. A més, els alumnes de 1r d’ESO van ensenyar a jugar a beisbol els més petit, tot donant-los les instruccions oportunes en anglès.

Van ser dues jornades molt divertides.

Olga Ortega

Departament d’Anglès