CALENDARI EXÀMENS 3ª AVALUACIÓ I ORDINÀRIA ESO i 1r Btx i 2n 2020
04/06/20Clique aquí per consultar el calendari
Clique aquí per consultar el calendari
Cliqueu aquí per consultar el barem provisional
El període de presentació de sol.licituds serà de l’1al 19 de juny.
Per tal de facilitar la gestió d’acompanyament us adjuntem 3 documents:
– Les instruccions comunes del procediment.
– Un tutorial per poder iniciar el tràmit telemàtic amb l’accés a l’idCAT
– La llista de centres cívics que corresponen a cada centre educatiu, per quan les famílies facin la sol·licitud de cita prèvia
Terminis
Del 27.05.2020 al 03.06.2020 ambdós inclosos
Si s’emplena la sol·licitud electrònica, el tràmit de presentació s’acaba amb l’enviament del formulari i no s’ha de presentar cap còpia al centre ni tampoc cap documentació acreditativa de la persona sol·licitant ni de l’alumne. Només en el supòsit que us aparegui un missatge dient que és necessari acreditar algun criteri de prioritat documentalment, heu d’enviar un correu electrònic a la nostra bústia a8053224@xtec.cat i com assumpte Preinscripció electrònica Batx cognom, nom de l’alumne/a, adjuntant la documentació escanejada o fotografiada.
Per poder utilitzar el formulari electrònic, cal identificar-se amb un certificat digital, com per exemple el DNI electrònic, o el sistema alternatiu d’identificació idCAT Mòbil, i el número d’identificació de l’alumne/a amb el qual consta al Registre d’Alumnes de Catalunya (RALC) i que es pot obtenir amb la Consulta de l’identificador de l’alumne. La direcció del centre on s’han cursat ensenyaments des del curs 2015-2016 també pot facilitar el número identificador de l’alumne/a a les famílies i, en casos excepcionals i durant el període de preinscripció, es pot sol·licitar aquest identificador a les àrees territorials del Departament d’Educació, acreditant-se amb el DNI o document equivalent.
b)Si no es pot utilitzar el formulari electrònic cal utilitzar el formulari amb suport informàtic.
Si s’ emplena la sol·licitud amb suport informàtic, cal enviar per correu electrònic el resguard de la sol·licitud enviada per Internet acompanyat de la documentació acreditativa corresponent, escanejada o fotografiada per les dues cares a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primer lloc a8053224@xtec.cat i en el termini establert. Si no s’ha pogut validar electrònicament, també s’haurà d’enviar per correu electrònic la documentació d’identificació de la persona sol·licitant o de l’alumne. I si l’alumne/a és menor d’edat i no fa els 18 anys durant l’any 2020, caldrà aportar una còpia del llibre de família. La documentació s’ha d’enviar escanejada o fotografiada per les dues cares.
Documentació identificativa
Si l’alumne és major d’edat o fa els 18 anys durant l’any 2020, ha d’enviar per correu electrònic
-Si l’alumne és menor d’edat i no fa els 18 anys durant l’any 2020, ha d’enviar, escanejats o fotografiats per les dues cares, els documents següents:
Les dates de la preinscripció són del 27 de maig al 3 de juny del 2020, ambdós inclosos.
En cas d’impossibilitat de realitzar la preinscripció telemàticament, també es podrà demanar cita prèvia en el següent web web cita previa. per poder formalitzar la preinscripció des del propi centre els dies habilitats són del dilluns 1 de juny fins el dimecres 3 de juny.
Per resoldre tots els dubtes que es puguin generar tenim disponible el següent número de telèfon 652 192 037, que estarà actiu entre les 9:00h i les 13:30h durant tot el període de preinscripció.
IMPORTANT:
Les persones que no demanin cita prèvia no podran ser ateses al centre.
Aquelles que demanen cita prèvia hauran de dur mascareta i guants per accedir al taulell on seran atesos.
El centre no farà fotocòpies de la documentació aportada per les famílies.
Moltes gràcies per la seva col·laboració.
A causa de la situació excepcional en què ens trobem provocada per la pandèmia del COVID 19, aquest any caldrà formalitzar la preinscripció de forma telemàtica.
Caldrà omplir el formulari de preinscripció telemàtica (cal clicar al següent enllaç i seguir les instruccions. http://
És obligatori emplenar el camp de correu electrònic indicant i adreça electrònica on es vol rebre la informació sobre el procés.
Documentació a efectes de barem:
Les dates de la preinscripció són del 13 de maig al 22 de maig del 2020, ambdós inclosos. La preinscripció no quedarà formalitzada fins que no es retorni al correu del centre a8053224@xtec.cat el resguard que es genera en finalitzar el procés de la preinscripció telemàtica.
Per resoldre tots els dubtes que es puguin generar tenim disponible el següent número de telèfon 652 192 037, que estarà actiu entre les 9:00h i les 13:30h durant tot el període de preinscripció.
En cas d’impossibilitat de realitzar la preinscripció telemàticament, també es podrà demanar cita prèvia (del 15 al 19 de maig) en el següent web web cita prèvia. per poder formalitzar la preinscripció des del propi centre (del 19 al 22 exclusivament i sempre a través de cita prèvia)
Enllaç a la sol·licitud en català
Enllaç a la sol·licitud en castellà
IMPORTANT:
Les persones que no demanin cita prèvia no podran ser ateses al centre.
Aquelles que demanin cita prèvia hauran de dur mascareta i guants per accedir al taulell on seran atesos.
El centre no farà fotocòpies de la documentació aportada per les famílies.
El mapa escolar és l’instrument digitalitzat que reflecteix l’oferta dels ensenyaments compresos en el sistema educatiu de Catalunya i l’activitat educativa no universitària, els centres que els imparteixen i els serveis educatius, qualssevol que siguin les persones destinatàries de l’ensenyament, la titularitat del centre i el seu sistema de finançament.
Moltes gràcies per la seva col·laboració.
Hola a tot i a totes!Durant aquestes setmanes que hem d’estar a casa i no podem anar a l’Institut, els alumnes continuen fent activitats de diferents matèries a casa.Us deixem en aquesta publicació alguns exemples (no podem posar-los tots) del que estan fent a Tecnologia a 2n d’ESO.Concretament, estan estudiant llenguatges de programació com l’Scratch i l’Snap. Creant els seus propis jocs i animacions.Cliqueu a la notícia per poder-los veure. Esperem que us agradin!!! … Llegeix més»
Dues alumnes de 4tA, la Naiara i l’Elisabeth, en representació del seu grup, i acompanyades pel professor David Gonzalez , han participat en un programa de ràdio Sabadell per explicar el projecte Bon tracte a la gent gran. Aquest projecte l’han dut a terme dins la matèria de Servei Comunitari.
Ha estat una experiència molt enriquidora.
Cliqueu per escoltar el programa
El passat dimecres 4 de Març els alumnes de 1r de Batxillerat Social van visitar la Borsa De Barcelona. Van tenir l’oportunitat de veure el parquet electrònic i conèixer en temps real el moviments recents i tant fluctuants del mercat financer.
Gràcies a la Borsa per la seva atenció, explicació i per resoldre els dubtes dels nostres alumnes.
El passat 17 de febrer els alumnes dels tres grups de 3r d’ESO van fer una sortida a Barcelona per fer una doble activitat: la visita al Parlament de Catalunya i diferents càlculs de matemàtiques pel Parc de la Ciutadella.
El Parlament és la institució política més important de la Generalitat i durant la visita els alumnes van poder trepitjar la sala de plens del Parlament i també altres dependències de l’edifici, alhora que escoltaven les explicacions dels guies sobre l’organització i el funcionament de la cambra.
A fora, al Parc de la Ciutadella, els nois i noies també va realitzar algunes activitats de matemàtiques relacionades amb figures geomètriques i càlcul de distàncies.
Els nostres alumnes durant aquests tres dies han participat al taller Fusteria. L’objectiu general d’aquest taller és proporcionar als joves participants un coneixement pràctic de l’ocupació de fusteria. Com a objectius específics tenim conèixer la normativa de Seguretat i Salut relacionada amb l’ofici i la construcció d’un suport per posar el mòbil que permeti seguir el procés bàsic d’elaboració i producció (interpretació plànols, mesurar, tallar, …).
En general, als alumnes els hi ha agradat molt el taller i els professionals que ens ha ajudat han estat encantats amb els alumnes.
Dijous 27 de febrer l’alumnat de 4t d’ESO va fer un torneig de voleibol. Van jugar diversos partits entre els 12 equips existents. Finalment un equip va aconseguir guanyar el torneig.
La creixent importància que ha adquirit la tecnologia en el món que ens envolta avui dia i el seu canvi constant, ha fet que aquesta disciplina i, en concret, la robòtica s’hagin convertit en una part fonamental de l’ensenyament actual. Per això, els nostres alumnes han pogut participar de primera mà en aquest taller complint els següents objectius:
– Explorar el disseny, la construcció i funcionament del robot MINDSTORMS EV3.
– Construir, programar i posar en marxa robots.
– Descobrir la programació controlant, dispositius reals d’entrada i sortida i conceptes matemàtics d’una forma divertida.
– Aprendre a comunicar, compartir idees i treballar en equip.
– Adquirir experiència amb sensors, motors i brick intel·ligent.
L’experiència dels alumnes i de les professores ha estat molt positiva i satisfactòria. Tornarien a repetir!
El dimarts 10 de desembre, els alumnes de 2n d’ESO van visitar la dessalinitzadora del Llobregat, i aprofitant la proximitat, van esmorzar al Mirador de l’aeroport.
La Dessalinitzadora del Llobregat va entrar en funcionament l’estiu de 2009 i és la instal·lació més gran d’Europa per a la producció d’aigua potable per a consum humà.
La planta va ser construïda per a incrementar la quantitat d’aigua disponible per a l’abastament als més de 120 municipis de la xarxa regional d’ATLL, que representa més de 4,5 milions d’habitants.
És una dessalinitzadora modular que pot produir fins a 2.300 litres per segon d’aigua d’una gran qualitat.
Els alumnes participants del projecte Coneixement d’Oficis han pogut conèixer els diferents oficis de la metal·lúrgia.
En aquest taller els objectius que s’han treballat són:
– Conèixer les eines i màquines més importants en fabricació mecànica.
– Realitzar exercicis pràctics.
Així, els alumnes han pogut aprendre a realitzar un objecte metàl·lic (Dau) i un objecte metacrilat (Clauer personal). Les operacions que han fet servir per realitzar-los han sigut: fressat, tornejat, foradat i ajust.
Un taller molt profitós i enriquidor pels nostres alumnes si volen orientar el seu futur a la metal·lúrgia!
L’Alex, el Cristian i el Raúl de 2n de Batxillerat ja tenen instal·lats tots els sensors sobre condicions ambientals de l’aula de 2n de Batxillerat per fer el seu TDR. Podeu veure en temps real les dades:
CO2:
Temperatura:
Humitat:
Llum:
Alerta de excés de soroll (>70dB):
Dilluns 18 de novembre alguns alumnes del centre, de diferents cursos, van poder veure en directe el programa El Rondo per tve2. Sens dubte, va ser una experiència enriquidora que van aprofitar molt.
El passat dilluns 11 de novembre els alumnes que participen al Projecte Coneixement d’Oficis de Vapor Llonch han tingut l’oportunitat de conèixer el CREVE (centre de recursos del vehicle elèctric) i les activitats formatives i divulgatives que es desenvolupen.
ELS ALUMNES DE 1R I 3R QUE PARTICIPEN AL PROJECTE TEI SURTEN DE L’INSTITUT FINS AL PARC CENTRAL DEL VALLÈS PER DUR A TERME LA PRIMERA JORNADA TEI!
El dia 7 de Novembre els alumnes participants en el projecte TEI van gaudir de la primera jornada d’aquest projecte on els alumnes van poder dur a terme les primeres activitats de coneixença amb la seva parella TEI.
Hem preguntat a una alumna de 3r i a un alumne de 1r que tal havia estat l’experiència i de quina manera ho havien viscut. I aquestes han estat les seves respostes:
Alumne 3r: “Ens hem entrevistat. Hem pogut conèixer una mica de quina escola venien, on vivien (si vivien a prop o lluny de l’IES), quines coses els hi agradava fer, si tenien germans o germanes, qui era la persona que cuidava d’ells, si els hi havia agradat l’institut, quins profes són els més divertits per ells, què han trobat de diferent de l’escola a l’institut, etc.”
Alumne 1r: “La meva tutora m’ha estat fent preguntes sobre mi i jo també he volgut preguntar coses per poder-la conèixer una mica més. De moment m’està agradant l’experiència i penso que pot anar molt bé tenir un noi o noia més gran que ens pugui ajudar.”
Us deixem un petit recull de les fotografies realitzades al Parc Central del Vallès.
ELS ALUMNES DE LES TERMES JA ESTAN PREPARATS PER REBRE AL SEU TUTORITZAT DE PRIMER EN L’ACTE DE PRESENTACIÓ DEL PROJECTE!
El passat 25 d’Octubre de 2019 després del pati els alumnes del nostre institut es disposen a participar en l’acte de presentació del projecte TEI.
El TEI són les sigles de Tutoria Entre Iguals, un projecte molt interessant ja que s’estableix un estret vincle entre tutors (alumnes 3r d’ESO) i tutoritzats(ALUMNES 1R d’ESO) el qual fa possible, entre d’altres coses, l’adaptació al centre, el poder tenir una persona de 3r d’ESO referent per la resolució de qualsevol dubte, conflicte, consells davant situacions del dia a dia del centre…
La idea és que el vincle vagi creixent i la parella TEI sigui capaç de treure el màxim rendiment a aquest recolzament.
L’acte va estar molt emotiu ja que els alumnes de 3r van rebre amb il·lusió el seu carnet de tutor/a i els nois i noies de primer van sentir-se acollits pels seus tutors. En total van sortir 7 grups TEI, una bona participació!
A continuació us deixem un recull de les fotografies que vam realitzar a tutors i tutoritzats (parelles TEI) en aquest dia!
Els alumnes d’història de l’art de 2n de Batxillerat ho han tornat a fer! A l’hora del pati han repartit caramels entre els alumnes que sabien explicar què és un mosaic i quins tenim a l’Institut, ha sigut tot un èxit!
Segueix-nos! Revista i centre