L’ACTE DE PRESENTACIÓ DEL PROJECTE TEI

ELS ALUMNES DE LES TERMES JA ESTAN PREPARATS PER REBRE AL SEU TUTORITZAT DE PRIMER EN L’ACTE DE PRESENTACIÓ DEL PROJECTE!

El passat  25 d’Octubre de 2019 després del pati els alumnes del nostre institut es disposen a participar en l’acte de presentació del projecte TEI.

El TEI són les sigles de Tutoria Entre Iguals, un projecte molt interessant ja que s’estableix un estret vincle entre tutors (alumnes 3r d’ESO) i tutoritzats(ALUMNES 1R d’ESO) el qual fa possible, entre d’altres coses, l’adaptació al centre, el poder tenir una persona de 3r d’ESO referent per la resolució de qualsevol dubte, conflicte, consells davant situacions del dia a dia del centre…

La idea és que el vincle vagi creixent i la parella TEI sigui capaç de treure el màxim rendiment a aquest recolzament.

L’acte va estar molt emotiu ja que els alumnes de 3r van rebre amb il·lusió el seu carnet de tutor/a i els nois i noies de primer van sentir-se acollits pels seus tutors. En total van sortir 7 grups TEI, una bona participació!

A continuació us deixem un recull de les fotografies que vam realitzar a tutors i tutoritzats (parelles TEI) en aquest dia!