1a JORNADA TEI

ELS ALUMNES DE 1R I 3R QUE PARTICIPEN AL PROJECTE TEI SURTEN DE L’INSTITUT FINS AL PARC CENTRAL DEL VALLÈS PER DUR A TERME LA PRIMERA JORNADA TEI!

El dia 7 de Novembre els alumnes participants en el projecte TEI van gaudir de la primera jornada d’aquest projecte on els alumnes van poder dur a terme les primeres activitats de coneixença amb la seva parella TEI.

Hem preguntat a una alumna de 3r i a un alumne de 1r que tal havia estat l’experiència i de quina manera ho havien viscut.  I aquestes han estat les seves respostes:

Alumne 3r: “Ens hem entrevistat. Hem pogut conèixer una mica de quina escola venien, on vivien (si vivien a prop o lluny de l’IES), quines coses els hi agradava fer, si tenien germans o germanes, qui era la persona que cuidava d’ells, si els hi havia agradat l’institut, quins profes són els més divertits per ells, què han trobat de diferent de l’escola a l’institut, etc.”

Alumne 1r: “La meva tutora m’ha estat fent preguntes sobre mi i jo també he volgut preguntar coses per poder-la conèixer una mica més. De moment m’està agradant l’experiència i penso que pot anar molt bé tenir un noi o noia més gran que ens pugui ajudar.”

Us deixem un petit recull de les fotografies realitzades al Parc Central del Vallès.