Visita al CREVE

El passat dilluns 11 de novembre els alumnes que participen al Projecte Coneixement d’Oficis de Vapor Llonch han tingut l’oportunitat de conèixer el CREVE (centre de recursos del vehicle elèctric) i les activitats formatives i divulgatives que es desenvolupen.

Conèixer el funcionament dels vehicles elèctrics de dues rodes, tant si són bicicletes, patinets i ciclomotors, tant pel que fa a les seves característiques tècniques, com el funcionament dels seus components (motors, bateries, sistemes de tracció i càrrega) ha estat un dels principals objectius.
Durant el matí el tècnic ens ha explicat de manera molt bàsica el funcionament del vehicle elèctric. També ens ha mencionat les normes de seguretat i consells de conducció del vehicle elèctric. Seguidament els alumnes han pogut muntar en miniatura un vehicle elèctric per després posar a prova les seves funcions i “ordre” segons el programa que hagin programat.
Un cop finalitzada la primera activitat els alumnes han pogut gaudir dels patinets i bicicletes elèctriques en un circuit tancat dins del recinte.
L’activitat ha estat valorada molt positivament pels alumnes.