Participem al projecte Ciutats Lectores. Ajudeu-nos!

Comença la 5ª edició del projecte literari Ciutats Lectores, en el qual hi participarem amb l’alumnat del nostre Club de lectura. Es tracta d’una proposta didàctica que posa en contacte alumnes de diferents centres del territori per compartir lectures a través del joc.

Aquest any hi participen cinc centres educatius: Escola Betúlia de Badalona, INS de Tiana, Col·legi Sant Andreu de Badalona, el Col·legi Pompeu Fabra de Salt i nosaltres.

Si us agrada la lectura, us animem a participar en el projecte i us proporcionarem el llibre sobre el qual prepararem nosaltres els enigmes que han de resoldre els participants d’altres poblacions.

Com també es tracta de resoldre les proves que ens plantejaran els altres centres, us demanem ajuda per donar-nos un cop de mà, encara que no sigueu del Club de lectura. En aquest cas, no cal que llegiu el nostre llibre; només que ens ajudeu a trobar les solucions dels enigmes que hem de resoldre nosaltres.

Alumnat, professorat, famílies, personal del centre, necessitem la vostra ajuda!

Podeu veure en què consisteix el projecte i l’evolució del concurs aquí:

Si ens voleu ajudar, veniu o envieu un correu a biblioteca@elpedro.cat.

NO ENS DEIXEU SOLS!