Obres guanyadores del 16 premi Atrapallibres i 25è premi Protagonista Jove

El llop de la sorra d’Åsa Lind, Off de Xavier Salomó i Palmira i L’efecte crisàlide de Gisela Pou són les obres guanyadores del 16è Premi Atrapallibres, i La guerra dels botons d’Avi i Aristòtil i Dante descobreixen els secrets de l’univers de Benjamín Alire Sáenz són les obres guanyadores del 25è Protagonista Jove.

Prop de 8.000 infants i joves de tot Catalunya han participat en l’elecció dels premis del Consell Català del llibre Infantil i Juvenil, el CLIJCAT, d’aquest any.

Els resultats enguany han estat molt ajustats amb molt pocs vots de diferència entre les obres finalistes i les guanyadores. Els premis del CLIJCAT són els guardons de tot l’Estat amb el jurat d’infants i joves més nombrós que durant el curs llegeixen i voten les propostes literàries escollides, prèviament, per una comissió d’experts en literatura infantil i juvenil.

Les obres guanyadores s’han anunciat en un acte virtual conduït per Màrius Serra i en el qual han participat més de 750 infants i joves en representació de tots els inscrits.

L’institut El Pedró de l’Escala ha participat com a públic telemàtic del lliurement de premis, i ha estat molt emocionant. Si voleu visualitzar la nostra intervenció, podeu accedir al següent enllaç (minut 46 i següents): https://youtu.be/thnXNYZv-lo

Un grup d’alumnes del centre, que participen en el nostre Club de lectura, ens han acompanyat i hem passat una bona estona.