Club de teatre [Batxillerat] Escalfem motors!

club_teaL’àmbit de llengües [catalana i castellana i literatura] hem organitzat de nou el CLUB DE TEATRE per a alumnat de Batxillerat [1r Batxillerat humanístic i 2n Batxillerat]. L’activitat, que és de participació voluntària, ha tingut una molt bona acollida, perquè hi participaran una trentena d’alumnes.

El Club de Teatre té els següents objectius:

• Difondre el gènere teatral entre els més joves.
  • Educar i crear nous espectadors crítics.
  • Vincular l’alumnat a la vida i institucions culturals del ciutat.
  • Facilitar l’accés de l’alumnat a obres de teatre de qualitat, amb ressò a la cartellera i en sessió d’adults.
  • Establir una relació diferent a la purament acadèmica, més distesa per tant, entre l’alumnat i el professorat.

Per a aconseguir-ho aprofitem la cartellera que ofereix el Teatre Lliure, perquè és una institució molt arrelada al nostre districte i per la qualitat de les produccions que presenta, i fem un abonament per a tres obres de teatre a un preu imbatible.
Enguany hem programat l’assistència a les següents produccions, de les quals us convidem a fer un petit tast:

• EL ALCALDE DE ZALAMEA, de Calderón de la Barca a càrrec de la Compañía Nacional de Teatro Clásico. [3 de març].

• HAMLET, de William Shakespeare I direcció Pau Carrió. [30 de març i 7 d’abril].

• MARIA ESTUARD, de Friedrich von Schiller i direcció Sergi Belbel. [11 de maig].