Intercanvi cultural: Dinamarca-Barcelona

El divendres dia 2 d’octubre, els àmbits de llengües estrangeres i expressió impulsaren una trobada d’intercanvi cultural entre el nostre alumnat de 2n de Batxillerat i un grup d’alumnes d’un centre educatiu de Dinamarca, que també estan cursant el seu darrer curs d’institut, els quals visitaven la nostra ciutat.
Fou una activitat escolar de convivència on, després de les presentacions, els joves van intercanviar els seus interessos, els seus hobbies i aficions, així com van comentar diferències culturals entre els dos països.
La jornada també tingué el seu moment lúdic, perquè hi va haver un petit karaoke castellà-anglès i un esmorzar a la cantina del centre.
L’alumnat va gaudir molt i ho trobà molt interessant, per tant esperem que aquesta trobada sigui la primera de moltes altres. Tant de bo.