DEFENSA PERSONAL

L’extraescolar de defensa personal començarà el 18 de gener i es farà els dilluns de 16:00 a 17:30.
Els alumnes interessats ho han de comunicar a la Mònica.

Marató de TV3 al Club Tennis La Bisbal: dijous 14

El mateix dijous 14, durant tota la tarda a partir de les 18h hi haurà un seguit d’activitats vinculades directament a un altre treball de recerca de batxillerat, en aquest cas el de la Marta Comas. Està relacionat amb l’activitat física, i fa tot un seguit de propostes que van des de l’Spinning fins al triatló, acabant al vespre amb una xocolatada. Tot plegat tindrà lloc al Club de Tennis Bisbal, i es demana una inscripció de 5 € que es destinaran a la Marató de TV3. Trobareu cartells a l’institut amb els horaris de cada activitat, de manera que si entre avaluacions us queda un buit, ja teniu una magnífica proposta per omplir-lo! (o bé acabar directament amb la xocolatada…)

Actuació teatral, dijous 14:

El proper dijous 14 de desembre, a dos quarts de nou del vespre, tindrà lloc al teatre El Mundial una actuació teatral que és el resultat del treball de recerca de l’alumna Elena Ametller. No cal dir que li anirà molt bé comptar amb una mica de públic!!!

Drets Humans:

Cada 10 de desembre es commemora el dia en què, en 1948, l’Assemblea General de les Nacions Unides va aprovar la Declaració Universal dels Drets Humans. Per aquest motiu els alumnes de segon de TIS han realitzat un vídeo per a sensibilitzar sobre què va significar aquesta declaració i quins són els drets de tots els éssers humans. A nosaltres ens pertoca seguir defensant-los.​ Teniu el vídeo al web.

1a JORNADA D’INTERCANVI INTERCICLES.

“I TU QUÈ FAS?”
El dia 5 de desembre els alumnes i les alumnes dels cicles van visitar tots el tallers de les diferents famílies professionals: CFGM GAD, CFGM APSD, CFGM TERR, CFGS IS, cicles què actualment es cursen en el nostre centre; observant i experimentant  les diferents propostes demostratives de allò que identifica cada cicle.
L’experiència ha estat tot un èxit, han pogut tastar un xic el que fan els companys d’altres cicles. Felicitats a TOTS i TOTES  pel vostre comportament.
Recull de fotos de la jornada a la web del centre.
. Aquí pots descarregar el cartell de la Jornada.

Projecte Rossinyol:

Torna a arrencar el projecte Rossinyol!! Divendres 24 a la tarda a les escoles velles es va fer el tret de sortida amb l’acte d’inauguració entre els mentors, alumnes de la Universitat de Girona i els mentorats, alumnes d’origen estranger dels diferents centres d’ensenyament bisbalencs. Aquesta xarxa innovadora té com objectiu aportar un suplement als esforços de les entitats i administracions que treballaven per l’atenció a la ciutadania nouvinguda i la cohesió social.  Els dos alumnes que hi participen del nostre centre són: la Nassima Outouil de 2on E i i en Lamin Krubally de 2on F.