Preinscripció i matrícula CFGM Salvament i Socorrisme (Règim especial esports)

Matrícula setembre:

Per a formalitzar la matrícula ens heu d’enviar la següent documentació emplenada i signada al correu electrònic del centre secretaria@institutlabastida.org Formulari de matrícula/ autorització imatges/autorització recursos digitals. Rebut pagament (material més preu públic corresponent) Instruccions pagaments. Fotografia o escaneig del document d’exempció o bonificació del preu públic si s’escau. Fotografia o escaneig DNI/targeta sanitària/prova d’accés aprovada/resguard del títol que dona accés a aquests estudis (ESO).

Calendari preinscripció i matrícula SOS (nivell inicial) (SETEMBRE 2023)

Nova preinscripció setembre: presentació preinscripció de l’1 a l’12 de setembre.  (La sol·licitud s’ha d’emplenar i enviar per e-mail al correu del centre (secretaria@institutlabastida.org) amb la documentació acreditativa corresponent). VACANTS: 25

IMPORTANT: Recordeu que aquests estudis requereixen superar una prova específica de la modalitat esportiva a la qual es vol accedir. Aquesta prova necessita inscripció prèvia entre l’1 i 12 de setembre de 2023. Sol·licitud d’inscripció a la prova.

Matrícula: del 18 al 22 de setembre de 2023.

Llista Admesos preinscripció setembre (rebreu un correu amb informació sobre la matrícula i l’inici de classes).

Calendari preinscripció i matrícula SOS (nivell inicial) (JULIOL 2023)

Matrícula: del 26 de juny al 7 de juliol de 2023.

31/05/2021: llista admesos

Quotes material escolar aprovades pel Consell Escolar el dia 22/05/2023 per al curs 23-24.

Informació preu públic Salvament i Socorrisme (nivell inicial)

• Presentació de sol·licituds de preinscripció: del 12 d’abril al 15 de maig de 2023. ( La sol·licitud s’ha d’emplenar i enviar per e-mail al correu del centre (secretaria@institutlabastida.org) amb la documentació acreditativa corresponent).

Oferta inicial de places: 30 places.

Pots consultar tota la informació sobre aquests ensenyaments a la web del Departament al següent enllaç

Important: aquest Cicle Formatiu requereix superar una prova específica de la modalitat esportiva a la qual es vol accedir. Aquesta prova necessita inscripció prèvia entre l’1 i el 22 de maig de 2023. Sol·licitud d’inscripció a la prova.

Si teniu qualsevol dubte, podeu contactar amb nosaltres a través del telèfon del centre 93 3924261  o del nostre correu electrònic: secretaria@institutlabastida.org