Preinscripció i matrícula alumnat NOU Cicles Formatius de Grau Superior (CFGS)

Calendari preinscripció i matrícula alumnat NOU CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR

Quotes material escolar aprovades pel Consell Escolar del dia 22/05/2023 per al curs 23-24

Els CFGS, per normativa, tenen estipulat un preu públic amb una sèries de bonificacions o exempcions. La matrícula es considerarà formalitzada un cop fet aquest pagament Informació preu públic CFGS.

Del 8 a 10/09/2023: Matrícula llista admesos 2a fase. Es farà a través d’un formulari que us arribarà al correu des del que vau fer la preinscripció.

8/09/2023: Llista d’admesos 2a fase d’admissió

6/09/2023 i 7/09/2023: presentació sol·licituds 2a fase d’admissió.

5/09/2023: Publicació vacants (pendent publicació)

30/07/2023: Publicació vacants provisionals: (Condicionament Físic: 6 vacants) (Ensenyament i animació socioesportiva: 2 vacants) (Educació infantil torn tarda: 10 vacants) (Integració social torn matí: 2 vacants) (Integració social torn tarda:15 vacants) (Mediació comunicativa: 19 vacants)

26/07/2023: actes públics de gestió de la llista d’espera a cada centre. Presencial a la sala d’actes. (CFGS Condicionament físic: 9:30h) (CFGS Ensenyament i animació socioesportiva: 10h) (CFGS Educació Infantil: 11h.) (CFGS Integració social: 12h) (CFGS Mediació comunicativa: 12,30h)

Publicació de vacants: dia 25/07/2023.

Les persones que constin en la llista d’espera podran anar personalment amb DNI o document acreditatiu a l’acte o designar representant degudament autoritzat per tal que actuï en el seu nom i representació (podeu redactar un document, amb la signatura, el nom i el número de DNI de la persona representada i de la representant).

La no assistència o falta de puntualitat a l’acte representa la pèrdua al dret d’obtenció d’una plaça. La matrícula de l’alumnat que obtingui plaça es formalitzarà a continuació de l’adjudicació.

Matrícula del 19 al 24 de juliol de 2023.

Procediment de matrícula: El dia 18 de juliol sortirà la llista d’admesos i el torn al que us han admès. La matrícula es farà tota telemàtica. El dia 19 durant el matí us arribarà al correu des del que vau fer la preinscripció un formulari de matrícula amb les instruccions. Llegiu-les atentament i prepareu prèviament la documentació que hagueu d’aportar. Si ja la vau posar a preinscripció no cal tornar-la a adjuntar. Si no us arriba el correu ens podeu trucar o bé enviar correu a l’adreça secretaria@institutlabastida.org

Us respondrem el més aviat possible.

Dates preinscripció CFGS:

• Del 26 de maig a l’1 de juny de 2023.

Per a fer la teva Sol·licitud

Podeu consultar aquí l’oferta final de places escolars al nostre centre CFGS:

• CFGS Integració social
  • CFGS Educació Infantil
  • CFGS Mediació comunicativa
  • CFGS Condicionament físic
  • CFGS Ensenyament i animació socioesportiva

Si vols conèixer la resta de dates del procés de preinscripció de CFGS clica aquí

• Dates matrícula CFGS: del 19 al 24 de juliol de 2023

Podeu consultar tota la informació al web del Departament d’Educació (web de preinscripció).

Si teniu qualsevol dubte, podeu contactar amb nosaltres a través del telèfon del centre 93 3924261  o del nostre correu electrònic: secretaria@institutlabastida.org