Tancament del centre pel Coronavirus

Per ordre del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, tots els centres educatius de Catalunya romandran tancats des de demà, divendres 13, fins el divendres 27 de març. Això, naturalment, inclou el nostre institut.

Tancament coronavirus

Es tracta d’una de les mesures excepcionals que el Govern ha acordat per lluitar contra la pandèmia del coronavirus. En paraules del conseller Bargalló, responsable d’Educació: “És un període excepcional per lluitar contra una pandèmia, una mesura excepcional que durarà 14 dies, des de demà fins al 27 de març. S’ha comprovat, a Europa i a altres llocs, que les mesures excepcionals donen bons resultats”.

Durant aquests 14 dies no hi haurà activitat lectiva. Volem insistir, però, en que no es tracta en cap cas d’unes vacances, i demanem a tots els nostres alumnes que no surtin de casa seva sempre que ho puguin evitar.

1. Sergi Viciana

Bon dia, Jordi,

De moment, el Departament d’Educació ha suspés també l’activitat digital, però esperem instruccions concretes. Et recomanem que aneu consultant el web (tot ho publicarem tan aviat com ens arribi la informació) i que l’alumne consulti el seu mail corporatiu.