VI Certamen de Convivència

El passat divendres 12 de maig, els alumnes de 3erB de la Bastida van participar -conjuntament amb altres instituts de Santa Coloma de Gramenet- a la cloenda del VI Certamen de Convivència. Aquest esdeveniment consisteix en la promoció i adquisició de valors per evitar l’exclusió de cap persona o col·lectiu. És pretén donar eines als alumnes per tal de fer-los protagonistes de la promoció d’actituds obertes i flexibles envers la seva comunitat. En la recerca d’aquesta línia, els nostres alumnes van realitzar un vídeo on es volia reflectir la discriminació i els prejudicis que afecten alumnes, professors i pares, i la necessitat de combatre’ls. Es va fer, a més, des de l’òptica de diferents ètnies per assenyalar, com diu el títol, que “el més important són les persones”.

Després de veure els altres treballs i de competir fins al final pel premi a la millor tasca, l’acte va acabar amb música i amb un sentiment d’orgull de grup que volem transmetre a tot l’institut.