Alumnes 2º ESO de la Bastida al programa educatiu internacional “GLOBAL SCHOLARS”

Alumnes de 2n d’ESO de La Bastida treballen enguany en connexió amb instituts d’arreu del món.
Avui hem gaudit d’una sessió d’Skype amb l’institut Medford de Boston (EEUU). Hem tingut l’oportunitat de fer un intercanvi cultural, preguntar i respondre preguntes sobre tecnologia i conèixer nous amics dels EEUU.

El projecte Global Scholars promou la interacció i la consciència global i intenta potenciar les habilitats dels alumnes per convertir-se en ciutadans globals del món digital en el qual vivim. La llengua anglesa, les xarxes socials i la tecnologia són el focus i el mitjà del projecte liderat per Global Cities (un programa de Bloomberg Philanthropies).