Preinscripció i matrícula alumnat NOU PFI

Calendari preinscripció i matrícula alumnat NOU PFI (Programes de Formació i Inserció)

Matrícula: del 3 al 14 de juliol. Per a fer la matrícula heu d’enviar per e-mail, al a8037176@xtec.cat  la següent documentació: – DNI/NIE/passaport de l’alumne (les dues cares) – DNI/NIE/passaport de pare/mare/tutor/a legal (les dues cares) – Targeta sanitària de l’alumne – Llibre de família o partida de naixement – Historial acadèmic o certificat per a la preinscripció del PFI – Comprovant pagament material (aquí teniu el full d’instruccions per poder fer l’ingrés).

Si heu fet la preinscripció al nostre centre només heu d’enviar la documentació que no hagueu enviat ja.

Quotes material aprovades Consell Escolar del centre.

• Del 3 al 14 de juliol: matrícula
  • 28/06/2023: Llista alumnat admès al centre
  • 8/06/2023: Llista de sol·licituds amb el barem provisional resoltes les reclamacions
  • Del 25/05/2023 al 2/06/2023: presentació de reclamacions al llistat amb el barem provisional.
  • 25/5/2023: Llista de sol·licituds amb el barem provisional.
  • Oferta definitiva

Dates preinscripció PFI:

• Del 2 al 12 de maig de 2023.

Per a fer la teva Sol·licitud

Oferta inicial de places escolars al nostre centre:

• PFI Auxiliar de Pintura (pendent publicació)

Si vols conèixer la resta de dates del procés de preinscripció del PFI clica aquí

• Dates matrícula PFI: del 3 al 14 de juliol de 2023

Podeu consultar tota la informació al web del Departament d’Educació (web de preinscripció).

Si teniu qualsevol dubte, podeu contactar amb nosaltres a través del telèfon del centre 93 3924261  o del nostre correu electrònic: secretaria@institutlabastida.org