Visitem el Cosmocaixa i investiguem la vacuna per a la malària!

El passat divendres 23 de febrer, els i les alumnes de 2n de batxillerat científic-tecnològic van visitar el Cosmocaixa.

Els van fer una xerrada molt interessant sobre l’univers i els forats negres i després van visitar l’exposició dels dinosaures.

Finalment, van participar en el taller “Investiga una vacuna per a la malària”. En aquest taller, l’alumnat participa en la recerca per desenvolupar una vacuna contra la malària. Els estudiants analitzen l’eficàcia de diversos candidats a la vacuna contra la malària per mitjà de la tècnica ELISA. D’aquesta manera, se simula un experiment real del CRESIB (Centre de Recerca en Salut Internacional de Barcelona).

Va ser una experiència molt enriquidora! Aquí teniu un recull de fotografies d’aquell dia.