El nostre institut serà seu dels exàmens Cambridge English Qualifications

L’Institut Jaume Mimó, en col·laboració amb Aula Emi, ofereix al seu alumnat i professorat la possibilitat d’examinar-se amb Cambridge pels nivells B1 (PET), B2 (FCE) i C1 (CAE).

EXTRAESCOLARS

Vols saber més?

Us adjuntem l’oferta d’activitats extraescolars per la propera temporada 2023-2024, esperem que sigui del vostre interès.
Aquest any com a novetat tenim l’APP per millorar la comunicació amb les famílies, heu d’anar a la pàgina http://dae.emotium.cat.
Si teniu qualsevol dubte si us plau ens podeu trucar al telèfon 650862143 o enviar correu electrònic a dayanis.guerra.carballoso@gmail.com.

Informació “Ús de càmeres 📽 de videovigilància” en aquest ENLLAÇ

L’alumnat de 1r d’ESO crea un blog amb vídeos tutorials

L’alumnat de 1r d’ESO ha creat aquest blog on trobaràs vídeos tutorials sobre manualitats, receptes de cuina, cura d’animals, consells per a gamersi tècniques esportives. L’hem anomenat CreatiVlog i esperem que tota la comunitat educativa pugueu treure’n profit.
L’objectiu d’aquesta situació d’aprenentatge ha estat treballar els textos… Llegeix més»