Visita a l’exposició “Un dia quotidià a Etiòpia” i col·loqui a l’Ateneu de Cerdanyola

Dins del marc de la tardor Solidària el grup 22 de 2n d’ESO ha anat a visitar l’exposició organitzada per l’ong Adia pels drets de la infància a Etiòpia.

Els alumnes que han treballat aquest bimestre el projecte “Escolta la nostra història” aquesta visita és molt enriquidora per a preparar un programa de ràdio sobre personatges històrics d’època medieval els vincles que han establert i les relacions entre els seus personatges i les fotografies de l’exposició.

El Josep i la Victòria ens van explicar de primera mà com era el dia a dia a Tigray i com ara malauradament des de fa dos anys el conflicte bèl·lic ha impedit que segueixi la seva tasca d’ajuda als infants de la zona. Diversos estudiants es van estranyar de no haver-ne sentit a parlar d’aquesta guerra fins al moment. La xerrada va ser molt interessant i enriquidora per totes i tots.