La II Jornada Emprenedora escalfa motors.

El dia 21 de febrer de 2023. És la data en la que l’institut Jaume Mimó celebrarà la segona edició d’una jornada emprenedora que ve carregada de novetats i amb molta ambició respecte a la de l’últim any. En aquest article podreu trobar els aspectes de major interès sobre aquest esdeveniment.

Per una part, ens trobem als ponents, que compartiran amb els alumnes de cicles formatius de l’institut totes les seves experiències emprenedores, amb l’objectiu de despertar aquest esperit emprenedor en el seu interior. Aquest any comptem amb la presència de grans experts en la matèria i amb molt de bagatge en aquest món. Aquests són: Alberto Rodilla, Laia Comas, Eduard Clariana, Joaquim Mach i Tona Codina. Mentors, empresaris, assessors, CEO o escriptors són algunes de les tasques que duen a terme entre altres i que, en base aquesta experiència, segur que inspiraran als alumnes.

Com ja hem dit, una de les característiques d’aquest esdeveniment són les ponències, però no és l’únic que es viurà a l’Ateneu aquella tarda. En l’àmbit dels ponents, no només comparteixen tots els seus coneixements en l’àmbit emprenedor, sinó que també es farà una taula rodona amb tots els ponents on es podran fer preguntes per part del públic i les conclusions que arribin seran de gran interès.

Com a gran novetat d’aquesta segona edició ens trobem amb l’entrega de premis Mimo Publicity Awards als alumnes de 1r de Màrqueting i Publicitat del centre, qui també s’encarregaran de tota l’organització de l’esdeveniment.