Curs Artíva’t d’escenografia en escena amb el Casal de Joves

Els nostres alumnes de 1r i 2n del Batxillerat Artístic han participat en el Curs Artíva’t d’escenografia en escena, curs impartit per diferents professionals i un professor de l’ESCAC i amb la subvenció del Casal de Joves de Cerdanyola. En el projecte han participat alumnat del Mimó i el Banús, el curs va començar al gener i va finalitzar al maig. El batxillerat escènic del Banús ha dut a terme la representació teatral i l’artístic, del nostre centre, el disseny de l’escenografia.

La setmana passada es va realitzar un acte d’entrega de diplomes pels alumnes implicats. Va acudir a l’acte l’alcalde de Cerdanyola, el regidor de Joventut, tècnics de joventut, formadors dels cursos Artíva’t i la direcció i tutoria de l’alumnat de l’institut Jaume MImó i Banús. L’alumnat dels dos cursos van recollir el seu diploma i es van acomiadar dels seus formadors i companys.