Portada

Xerrada d’antics alumnes

Divendres 16 d’abril vam rebre la visita d’antics alumnes de l’institut amb l’objectiu d’explicar als alumnes de 1r i de 2n de batxillerat les seves experiències després de l’institut. Aquests alumnes són actualment estudiants de graus universitaris i de cicles formatius de grau superior. Els estudiants van poder sentir de primera mà com van decidir […]

Xerrada d’antics alumnes Llegeix més »

Message in a bottle

Aquest Sant Jordi els alumnes de 3r i 4t que fan anglès aquest bimestre, han preparat un missatge molt especial pels alumnes de 1r ESO. Pensant en la seva pròpia experiència com a estudiants de segon cicle en el Jaume Mimó, han escrit consells pels alumnes de 1r  que comencen aquest any en l’institut com alumnat nou.

Message in a bottle Llegeix més »

Good Reads

Esteu dubtant de quin llibre comprar per Sant Jordi? Des dels grups 21 i 24 us en volem recomanar uns quants que de ben segur us agradaran (i al mateix temps practicareu les vostres listening skills). “In the case of good books, the point is not to see how many of them you can get

Good Reads Llegeix més »

Comunitat de diàleg virtual

Gràcies al @GrupIREF, alguns alumnes de 2n ESO de l’@insjaumemimo han participat en dues trobades de diàleg virtual amb alumnes del mateix nivell d’estudis de  @Colegio_Alamos MEX de Cancun per reflexionar sobre la tolerància i els conflictes entre les persones amb diferents creences.

Comunitat de diàleg virtual Llegeix més »

Taller sobre vacuna VIH

Divendres 9 d’abril els alumnes de 2n de batxillerat del científic van realitzar, al Cosmocaixa, un taller sobre estudis relacionats amb la recerca d’una vacuna pel VIH. En aquest taller ells mateixos van realitzar unes proves al laboratori, guiats per uns experts, on van seguir els protocols que s’utilitzen en els laboratoris d’investigació per al reconeixement

Taller sobre vacuna VIH Llegeix més »

Xerrada Escola d’Art

La passada setmana es va dur a terme una xerrada informativa de l’Escola d’Art i Disseny de Sant Cugat. Ens van explicar l’oferta formativa de l’Escola d’Art de Sant Cugat, on ofereixen Il·lustració, Animació 2D i 3D, i Impressió Digital. La Maria Peinado Zamora, una antiga alumna de l’Institut Jaume Mimó, ens explicà tot el

Xerrada Escola d’Art Llegeix més »

Debat Xarxa Vives

El passat dilluns 15 de març alguns alumnes de 1r de batxillerat van participar en la 1a edició virtual de la lliga de Debat de Secundària i Batxillerat organitzada per la Xarxa Vives en la qual es debatia sobre la compatibilitat del creixement econòmic amb el respecte al medi ambient. Felicitem a Maria Bragado, Maria

Debat Xarxa Vives Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut