Piacere!

Durante este bimestre desde la asignatura de Lengua y literatura castellana hemos realizado un intercambio de cartas con el instituto florentino Liceo Linguistico Giovanni Pascoli.

El objetivo de esta actividad era que los alumnos pudieran tener la oportunidad de conocer a personas diferentes a través de… Llegeix més»

XVIII Mostra de treballs de recerca

El passat 26 de maig vam poder gaudir un any més de la Mostra de treballs de recerca organitzada pel CRP del Vallès Occidental V amb la col·laboració de l’Ajuntament de Cerdanyola. Tot i que l’acte no va ser presencial, igualment van poder veure online… Llegeix més»

Projecte Micro-Món@UAB_4.0

L’alumnat de 1r de batxillerat de biologia, el passat divendres va finalitzar la seva participació en el projecte Micro-Món@UAB_4.0 . En aquest projecte d’aprenentatge i servei (ApS), els estudiants de grau de la UAB, supervisats per professors de Microbiologia de la UAB, lideren un projecte… Llegeix més»

Xerrada d’antics alumnes

Divendres 16 d’abril vam rebre la visita d’antics alumnes de l’institut amb l’objectiu d’explicar als alumnes de 1r i de 2n de batxillerat les seves experiències després de l’institut. Aquests alumnes són actualment estudiants de graus universitaris i de cicles formatius de grau superior. Els… Llegeix més»

Message in a bottle

Aquest Sant Jordi els alumnes de 3r i 4t que fan anglès aquest bimestre, han preparat un missatge molt especial pels alumnes de 1r ESO. Pensant en la seva pròpia experiència com a estudiants de segon cicle en el Jaume Mimó, han escrit consells pels alumnes… Llegeix més»

Good Reads

Esteu dubtant de quin llibre comprar per Sant Jordi? Des dels grups 21 i 24 us en volem recomanar uns quants que de ben segur us agradaran (i al mateix temps practicareu les vostres listening skills). “In the case of good books, the point is… Llegeix més»

Comunitat de diàleg virtual

Gràcies al @GrupIREF, alguns alumnes de 2n ESO de l’@insjaumemimo han participat en dues trobades de diàleg virtual amb alumnes del mateix nivell d’estudis de  @Colegio_Alamos MEX de Cancun per reflexionar sobre la tolerància i els conflictes entre les persones amb diferents creences.

Taller sobre vacuna VIH

Divendres 9 d’abril els alumnes de 2n de batxillerat del científic van realitzar, al Cosmocaixa, un taller sobre estudis relacionats amb la recerca d’una vacuna pel VIH. En aquest taller ells mateixos van realitzar unes proves al laboratori, guiats per uns experts, on van seguir els… Llegeix més»

Concurs de fotografia matemàtica 2021

Amb motiu de la Diada de Sant Jordi l’Àmbit de Matemàtiques, Ciències, E. Física i Tecnologia organitza un concurs de fotografia matemàtica. En aquest concurs hi poden participar tots els alumnes del centre, els quals es dividiran en categories en funció del nivell d’estudis. Es… Llegeix més»

Coneixem l’UAB a la setmana d’Orientació

Durant la setmana d’Orientació de 4t d’ESO, l’alumnat ha fet una sortida per conèixer l’UAB que tenim tan a prop de l’institut. Hem conegut diverses facultats i observat l’ambient universitari.

Premis de fotografia científica

Aquests dies s’han lliurat els premis del concurs de fotografia científica, on els alumnes de tota l’ESO i 1r de Batxillerat van participar intentant plasmar en una imatge algun aspecte relacionat amb la ciència, sempre tenint en compte la originalitat i l’estètica.

Xerrada Escola d’Art

La passada setmana es va dur a terme una xerrada informativa de l’Escola d’Art i Disseny de Sant Cugat. Ens van explicar l’oferta formativa de l’Escola d’Art de Sant Cugat, on ofereixen Il·lustració, Animació 2D i 3D, i Impressió Digital. La Maria Peinado Zamora, una… Llegeix més»

Debat Xarxa Vives

El passat dilluns 15 de març alguns alumnes de 1r de batxillerat van participar en la 1a edició virtual de la lliga de Debat de Secundària i Batxillerat organitzada per la Xarxa Vives en la qual es debatia sobre la compatibilitat del creixement econòmic amb… Llegeix més»