El nostre institut serà seu dels exàmens Cambridge English Qualifications

L’Institut Jaume Mimó, en col·laboració amb Aula Emi, ofereix al seu alumnat i professorat la possibilitat d’examinar-se amb Cambridge pels nivells B1 (PET), B2 (FCE) i C1 (CAE).

EXTRAESCOLARS

Vols saber més?

Us adjuntem l’oferta d’activitats extraescolars per la propera temporada 2023-2024, esperem que sigui del vostre interès.
Aquest any com a novetat tenim l’APP per millorar la comunicació amb les famílies, heu d’anar a la pàgina http://dae.emotium.cat.
Si teniu qualsevol dubte si us plau ens podeu trucar al telèfon 650862143 o enviar correu electrònic a dayanis.guerra.carballoso@gmail.com.

Informació “Ús de càmeres 📽 de videovigilància” en aquest ENLLAÇ

Visitem el Cosmocaixa i investiguem la vacuna per a la malària!

El passat divendres 23 de febrer, els i les alumnes de 2n de batxillerat científic-tecnològic van visitar el Cosmocaixa.
Els van fer una xerrada molt interessant sobre l’univers i els forats negres i després van visitar l’exposició dels dinosaures.
Finalment, van participar en el taller “Investiga una vacuna… Llegeix més»